SklaLogo.gif (211280 bytes)USTANOVA

za  novo

Pediatrično kliniko v Ljubljani

TRR:051008010447959

Otrocipo.gif (7966 bytes)


Računovodsko   poročilo  o poslovanju v  letu  2004

 

Zaključni račun Ustanove za novo pediatrično kliniko v Ljubljani je narejen v skladu z Zakonom o  računovodstvu in  slovenskim računovodskim standardom  št. 36, to je standard za pravne osebe zasebnega prava .

 

Podatki v ZR 2004 so primerljivi s podatki v ZR 2003,  zakonodaja na tem področju se ni spreminjala. Ustanova tudi v letu 2004 ostaja nezavezana plačilu davka na dodano vrednost.

 

BILANCA STANJA

 

      Razred O

1.      Na  podlagi sklepa o dedovanju in obvestila KDD o lastništvu delnic, je  vknjiženo lastništvo  1640 delnic NFD1 /oznaka NF1n/ in 217 delnic NFD Holding /z oznako NF2R/    v skupnem znesku 411.616,60 sit.  Delnice so del zapuščine po pok. Nadi Dekleva. Vrednost delnic na borzi na 31.12.2004 je višja, vendar se v skladu z zakonodajo prevrednotovanje teh sredstev ne opravlja.

2.      V  lasti ustanove ostaja stanovanje na Japljevi 21,  čigar nabavna vrednost  znaša 14.924.066,52 sit, ter popravek vrednosti oz. amortizacija 2.124.492,93 sit. V tekočem letu  ni bilo potrebno vlagati dodatnih investicijskih sredstev v nepremičnine.

3.      Vrednost konta nepremičnin, ki se pridobivajo , ostaja enaka vrednosti konec leta 2002, to je v znesku 196.356.360,56 sit.

4.      Depoziti, vezani do leta  2006 se vodijo na kontih dolgoročnih posojil. To so depoziti vezani na A banki Vipa v višini 25.191.948,83 sit in depozit na N LB v višini 10.234.754,16 sit. Stanje teh sredstev vključuje tudi obračunane obresti do konca 2004.

Razred 1

5.      Na kontu terjatev ne izkazujemo salda. Terjatve so bile vse plačane.

6.      Na transakcijski račun je bilo konec decembra nakazanih nekaj donacij, zato na 31.12.2004 konto  denarnih sredstev izkazuje saldo  307.586,54 sit.

7.      Zaradi obveznega zajetja v prihodke leta,  je  na terjatvah do institucij knjižen znesek  obračunanih najemnin podjetja SPL Ljubljana v znesku 95.069,52 sit. Terjatev je poravnana v začetku leta 2005.

8.      Vezava kratkoročnih depozitov v skupni vrednosti 148.848.983,03 sit je  razdeljena na banke: A banka  Vipa v višini 117.713.486,38 sit,  N -LB   7.573.852,51 sit in Raiffeisen Krekova Banka v višini 23.561.644,14 sit. Rok zapadlosti depozitov je v letu 2005,   čas vezave smo prilagajali namenu pridobitve čim boljše obrestne mere.

Razred 2

9.      Z namenom zajetja vseh stroškov tekočega leta, je v znesku 163.491,21 sit  poknjižena bruto pogodba o delu za nov.in december 2004 ter strošek provizije vodenja računa A banke, v višini 3.930,00 sit.   Obveznosti sta poravnani v januarju 2005.

      Razred 9

10.  Ustanovitveni vložek   29.128.593,75 sit je enak lanskemu .  

11.  Presežek prihodkov nad odhodki  je  vknjižen med ugotovljeni izid poslovanja v znesku 23.024.520,40 sit.  Skupni izid poslovanja iz več let tako znaša 364.949.877,87 sit.

  

PODATKI  IZKAZA PRIHODKOV IN ODHODKOV

  

Prihodki  

  

1.      Prihodki od donacij so največji  prihodek v znesku 16.213.751,41 sit.  Največji donatorji so predstavljeni v  poslovnem poročilu in internetni strani. S prodajo knjig je bil dosežen prihodek v višini 2000,00 sit, prihodek od najemnin za stanovanje na Japljevi 21 znaša 255.439,01 sit. Prihodki sponzorstva v višini 1.800.000,00 sit  so bili zbrani za namen  pokrivanja stroškov pri izdaji Zbornika.

2.      Skupni prihodki od financiranja  znašajo 8.477.934,17 sit . Večji je prihodek od obračunanih obresti za vezavo prostih sredstev na bankah v višini 8.473.241,64 sit, ter  obresti od a - vista sredstev  4.692,53 sit.  Majhen znesek a  vista obresti dokazuje, da so se prilivi  tekoče plasirali na banke zaradi višjih donosov.

 

Stroški

  

3.      Stroški    materiala 61.952,40 sit so stroški pisarniškega materiala in drugi drobni stroški po računih./ znamke, tiskovine…/

4.       Stroški storitev znašajo 2.916.448,49 sit. Skupina zajema stroške računovodskih storitev, stroške sodnih taks,   grafičnih in tiskarskih storitev ob tiskanju zbornika,  strošek upravljanja stanovanj , odvetniške storitve in druge.  Zneskov nisem navajala, so pa specificirani v prilogi -/ bruto bilanci /,   po  posameznih stroških.

5.      V višini 5 % nabavne vrednosti stanovanja je obračunana amortizacija, v znesku 746.203,33 sit.

 

Zaključek

  

Rast stroškov leta je v primerjavi z letom 2003 višja le za 1,3 %, celotni prihodki pa dosegajo lanskoletne le v višini 43,4%. Izpad dohodkov je predvsem opazen pri pri prihodkih iz donacij, saj lanskoletne dosegajo le v višini 34 % oz. so zneskovno manjši za 30 mio. Eden od razlogov je tudi ta, da junija 2004 napovedana donacija iz naslova 9. dobrodelnega golf turnirja še vedno ni bila nakazana.

 Celotni prihodki tako znašajo   26.749.124,62 sit  in so za 23.024.520,40 sit višji od celotnih odhodkov v višini   3.724.604,22 sit.   Presežek prihodkov iz leta 2004 -  23.024.520,40 sit se doknjiži k presežkom iz preteklih let in povečuje konto ugotovljenega poslovnega izida.

 Tudi v letu 2004 se prevrednotenje kapitala ne opravi, ker rast EUR v l. 2003 ni presegla  stopnje 5,5 % .

 Obrazec Davek iz dobička  se skupno s posebnimi obrazci oddaja v mesecu marcu na DURS. V obrazec se vnaša prihodke in stroške pridobitvene dejavnosti. Ker stroški presegajo prihodke pridobitne dejavnosti, je osnova negativna in se davek iz dobička ne plačuje.

  

Ljubljana, 16. februar 2005                                                   Marija Gačnik l.r.  

nazaj.gif (1532 bytes)

pkdomov.gif (3296 bytes)

naprej.gif (1530 bytes)

Najboljši ogled z : explorer.gif (8609 bytes)  strani so pripravljene z: FPcreated.gif (9674 bytes)

Zadnjič posodobljeno 05.03.2009

To stran je naredila Trzinka (2228 bytes)