SklaLogo.gif (211280 bytes)USTANOVA

za  novo

Pediatrično kliniko v Ljubljani

TRR:051008010447959

Otrocipo.gif (7966 bytes)


Računovodsko   poročilo  o poslovanju v  letu  2003

 Zaključni račun Ustanove za novo pediatrično kliniko v Ljubljani je narejen v skladu z Zakonom o  računovodstvu in  slovenskim računovodskim standardom  št. 36, to je standard za pravne osebe zasebnega prava.

Podatki v ZR 2003 so primerljivi s podatki v ZR 2002, medtem ko so se  podatki l.2002 v primerjavi z l. 2001 nekoliko razlikovali,  zaradi spremenjene zakonodaje.

BILANCA STANJA

      Razred O

1.      Na  podlagi sklepa o dedovanju in obvestila KDD o lastništvu delnic, je bilo v tem letu vknjiženo v  razred  O : 1640 delnic NFD 1 in 2170 delnic NFD 2, v skupnem znesku 411.616,60 sit.  Delnice so del zapuščine po pok. Nadi Dekleva.

2.      V lasti Ustanove ostaja stanovanje na Japljevi 21,  čigar nabavna vrednost  znaša 14.924.066,52 sit, ter popravek vrednosti oz. amortizacija 1.378.289,60 sit. V tekočem letu je bila v stanovanju vgrajena plinska napeljava, vrednost investicije po računih znaša 1.190.786,52 sit, kar je povečuje vrednost stanovanja.  Ostala stanovanja (oziroma nepremičnine) so bila v preteklih letih  prenesena na lastništvo Ministrstva za zdravje, eno pa je bilo prodano.

3.      Vrednost konta nepremičnin, ki se pridobivajo, ostaja enaka vrednosti konec leta 2002, to je v znesku 196.356.360,56 sit.

Razred 1

4.      Na kontu terjatev ne izkazujemo salda. Terjatve so bile vse plačane, med drugim tudi odprta terjatev iz ZR 2002  in  obračunane zamudne obresti do podjetja Lucija.

5.      Na transakcijski račun je bilo v zadnjih dneh decembra nakazanih  kar nekaj nenapovedanih donacij, zato na dan 31.12.2003  konto sredstev izkazuje saldo  891.267,08 sit.

6.      Zaradi obveznega zajetja v prihodke leta,  je  na terjatvah do institucij knjižen znesek  obračunanih najemnin, zmanjšan za strošek upravljanja podjetja SPL Ljubljana v skupni terjatvi 208.469,51 sit,  ter vknjižba dokumenta  Abanke Vipa  d.d.  9.259,14 sit, to je obračun  obresti od a-vista sredstev. V začetku januarja 2004 sta bili obe terjatvi poravnani.

7.      Vezava depozitov v skupni vrednosti 159.797.892,35 sit je  razdeljena na banke: A banka Vipa d.d. v višini 91.253.215,69 sit,  NLB d.d.  24.753.053,76 sit in Raiffeisen Krekova Banka v višini 43.791.622,90 sit. Doba vezave je v večini pogodb  sklenjena za eno leto (dan več oziroma dan manj),  čas vezave smo prilagajali namenu pridobitve čim boljše obrestne mere.

Razred 2

8.      Z namenom zajetja vseh stroškov tekočega leta, je v znesku 166.690,94 sit  poknjižena bruto pogodba o delu za nov.in december 2003, ter strošek provizije vodenja računa A banke. Obveznosti sta poravnani v januarju 2004.

Razred 9

9.      Ustanovitveni vložek   29.128.593,75 sit je enak lanskemu .  

10.  Presežek prihodkov nad odhodki  je  vknjižen med ugotovljeni izid poslovanja v znesku 58.009.231,44 sit.  Skupni izid poslovanja za vsa leta  tako znaša 341.925.357,47 sit.

 

PODATKI  IZKAZA PRIHODKOV IN ODHODKOV

 

Prihodki  

1.      Prihodki od donacij so največji  prihodek v znesku 47.197.072,20 sit.  Največji donatorji so predstavljeni v  poslovnem poročilu in internetni strani. S prodajo slik /donacija LDS/ je bil dosežen prihodek v višini 1.100.216,68 sit, prihodek od najemnin za stanovanje na Japljevi 21 pa znaša 263.186,28 sit.

2.      Skupni prihodki od financiranja  znašajo 13.125.499,82 sit . Večji je prihodek od obračunanih obresti za vezavo prostih sredstev na bankah v višini 8.840.876,79 sit, ter prihodek zamudnih obresti 3.857.425,35 sit , kar je bilo obračunano podjetju Lucija za zamude pri plačilu obrokov za odkupljeno stanovanje. Prihodki od prevrednotenja terjatev v višini 402.352,27 sit so izračunane tečajne razlike pri prodaji stanovanja, manjši znesek 24.845,41 sit pa so obresti od a - vista sredstev.

Stroški

3.      Stroški  materiala 1.028.804,60 sit so stroški pisarniškega materiala v znesku 963.969,60 sit /večji strošek je izdelava map za glavne in velike donatorje za nekajletno porabo/, ter drugi stroški v znesku 64.835,00 sit./registratorji, papir/

4.       Stroški storitev znašajo 1.954.272,34 sit. Skupina zajema stroške računovodskih storitev, stroške sodnih taks, študentskega servisa,  grafičnih in tiskarskih storitev,  strošek upravljanja stanovanj , odvetniške storitve in druge.  Zneskov nisem navajala, so pa specificirani v prilogi - bruto bilanci,  po posameznih stroških.

5.      V višini 5 % nabavne vrednosti stanovanja je obračunana amortizacija, v znesku 691.625,60 sit. Amortizacija dodatnih vlaganj v novembru, je obračunana za  en mesec.

6.      Strošek stavbnega zemjišča je bil plačan v višini 2.041,00 sit.

Zaključek

Celotni prihodki znašajo 61.685.974,98 sit in so za 58.009.231,44 sit višji od celotnih odhodkov v višini  3.676.743,54 sit.   Presežek prihodkov leta se doknjiži k presežkom iz preteklih let in povečuje konto ugotovljenega poslovnega izida.

Tudi v l. 2003 se prevrednotenje kapitala ne opravi, ker rast EUR v l. 2002 ni presegla  stopnje 5,5 % .

Obrazec Davek iz dobička  se skupno s posebnimi obrazci oddaja v mesecu marcu na DURS. V obrazec se vnaša prihodek in strošek pridobitvene dejavnosti, osnova za plačilo je negativna, zato se davek iz dobička ne plačuje.

  

Ljubljana, 3. februar 2004                                                            Marija Gačnik l.r.  

 


nazaj.gif (1532 bytes)

pkdomov.gif (3296 bytes)

naprej.gif (1530 bytes)

Najboljši ogled z : explorer.gif (8609 bytes)  strani so pripravljene z: FPcreated.gif (9674 bytes)

Zadnjič posodobljeno 05.03.2009

To stran je naredila Trzinka (2228 bytes)