USTANOVA
za novo
Pediatrično kliniko v Ljubljani
TRR:051008010447959
Zaključni račun Ustanove za novo pediatrično kliniko v Ljubljani je narejen v skladu z Zakonom o računovodstvu in slovenskim računovodskim standardom št. 36, to je standard za pravne osebe zasebnega prava.
Podatki v ZR 2003 so primerljivi s podatki v ZR 2002, medtem ko so se podatki l.2002 v primerjavi z l. 2001 nekoliko razlikovali, zaradi spremenjene zakonodaje.
BILANCA STANJA
Razred O
1. Na podlagi sklepa o dedovanju in obvestila KDD o lastništvu delnic, je bilo v tem letu vknjiženo v razred O : 1640 delnic NFD 1 in 2170 delnic NFD 2, v skupnem znesku 411.616,60 sit. Delnice so del zapuščine po pok. Nadi Dekleva.
2. V lasti Ustanove ostaja stanovanje na Japljevi 21, čigar nabavna vrednost znaša 14.924.066,52 sit, ter popravek vrednosti oz. amortizacija 1.378.289,60 sit. V tekočem letu je bila v stanovanju vgrajena plinska napeljava, vrednost investicije po računih znaša 1.190.786,52 sit, kar je povečuje vrednost stanovanja. Ostala stanovanja (oziroma nepremičnine) so bila v preteklih letih prenesena na lastništvo Ministrstva za zdravje, eno pa je bilo prodano.
3. Vrednost konta nepremičnin, ki se pridobivajo, ostaja enaka vrednosti konec leta 2002, to je v znesku 196.356.360,56 sit.
Razred 1
4. Na kontu terjatev ne izkazujemo salda. Terjatve so bile vse plačane, med drugim tudi odprta terjatev iz ZR 2002 in obračunane zamudne obresti do podjetja Lucija.
5. Na transakcijski račun je bilo v zadnjih dneh decembra nakazanih kar nekaj nenapovedanih donacij, zato na dan 31.12.2003 konto sredstev izkazuje saldo 891.267,08 sit.
6. Zaradi obveznega zajetja v prihodke leta, je na terjatvah do institucij knjižen znesek obračunanih najemnin, zmanjšan za strošek upravljanja podjetja SPL Ljubljana v skupni terjatvi 208.469,51 sit, ter vknjižba dokumenta Abanke Vipa d.d. 9.259,14 sit, to je obračun obresti od a-vista sredstev. V začetku januarja 2004 sta bili obe terjatvi poravnani.
7. Vezava depozitov v skupni vrednosti 159.797.892,35 sit je razdeljena na banke: A banka Vipa d.d. v višini 91.253.215,69 sit, NLB d.d. 24.753.053,76 sit in Raiffeisen Krekova Banka v višini 43.791.622,90 sit. Doba vezave je v večini pogodb sklenjena za eno leto (dan več oziroma dan manj), čas vezave smo prilagajali namenu pridobitve čim boljše obrestne mere.
Razred 2
8. Z namenom zajetja vseh stroškov tekočega leta, je v znesku 166.690,94 sit poknjižena bruto pogodba o delu za nov.in december 2003, ter strošek provizije vodenja računa A banke. Obveznosti sta poravnani v januarju 2004.
Razred 9
9. Ustanovitveni vložek 29.128.593,75 sit je enak lanskemu .
10. Presežek prihodkov nad odhodki je vknjižen med ugotovljeni izid poslovanja v znesku 58.009.231,44 sit. Skupni izid poslovanja za vsa leta tako znaša 341.925.357,47 sit.
PODATKI IZKAZA PRIHODKOV IN ODHODKOV
Prihodki
1. Prihodki od donacij so največji prihodek v znesku 47.197.072,20 sit. Največji donatorji so predstavljeni v poslovnem poročilu in internetni strani. S prodajo slik /donacija LDS/ je bil dosežen prihodek v višini 1.100.216,68 sit, prihodek od najemnin za stanovanje na Japljevi 21 pa znaša 263.186,28 sit.
2. Skupni prihodki od financiranja znašajo 13.125.499,82 sit . Večji je prihodek od obračunanih obresti za vezavo prostih sredstev na bankah v višini 8.840.876,79 sit, ter prihodek zamudnih obresti 3.857.425,35 sit , kar je bilo obračunano podjetju Lucija za zamude pri plačilu obrokov za odkupljeno stanovanje. Prihodki od prevrednotenja terjatev v višini 402.352,27 sit so izračunane tečajne razlike pri prodaji stanovanja, manjši znesek 24.845,41 sit pa so obresti od a - vista sredstev.
Stroški
3. Stroški materiala 1.028.804,60 sit so stroški pisarniškega materiala v znesku 963.969,60 sit /večji strošek je izdelava map za glavne in velike donatorje za nekajletno porabo/, ter drugi stroški v znesku 64.835,00 sit./registratorji, papir/
4. Stroški storitev znašajo 1.954.272,34 sit. Skupina zajema stroške računovodskih storitev, stroške sodnih taks, študentskega servisa, grafičnih in tiskarskih storitev, strošek upravljanja stanovanj , odvetniške storitve in druge. Zneskov nisem navajala, so pa specificirani v prilogi - bruto bilanci, po posameznih stroških.
5. V višini 5 % nabavne vrednosti stanovanja je obračunana amortizacija, v znesku 691.625,60 sit. Amortizacija dodatnih vlaganj v novembru, je obračunana za en mesec.
6. Strošek stavbnega zemjišča je bil plačan v višini 2.041,00 sit.
Zaključek
Celotni prihodki znašajo 61.685.974,98 sit in so za 58.009.231,44 sit višji od celotnih odhodkov v višini 3.676.743,54 sit. Presežek prihodkov leta se doknjiži k presežkom iz preteklih let in povečuje konto ugotovljenega poslovnega izida.
Tudi v l. 2003 se prevrednotenje kapitala ne opravi, ker rast EUR v l. 2002 ni presegla stopnje 5,5 % .
Obrazec Davek iz dobička se skupno s posebnimi obrazci oddaja v mesecu marcu na DURS. V obrazec se vnaša prihodek in strošek pridobitvene dejavnosti, osnova za plačilo je negativna, zato se davek iz dobička ne plačuje.
Ljubljana, 3. februar 2004 Marija Gačnik l.r.
Najboljši ogled z : strani so pripravljene z:
Zadnjič posodobljeno 05.03.2009